

Fasada medialna, czyli dlaczego rok 2018 będzie
rokiem, w którym budynki naprawdę zaczną żyć.
Fasada medialna, czyli dlaczego rok 2018 będzie rokiem, w którym budynki naprawdę zaczną żyć.
Teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej
bardzo ważne jest, aby wyróżniać się na tle konkurencji i ożywiać naszą marką w
sposób atrakcyjny i interaktywny. W tym roku będziemy świadkami poważnych zmian
na rynku fasad medialnych, ponieważ spółka G-SMATT Europe weszła na rynek
brytyjski, aby zrewolucjonizować branże mediów i organizacji imprez.
Spółka G-SMATT Europe jest obecna w Wielkiej Brytanii niecały rok i już zaczyna przyspieszać rozwój branży „architektury rozrywkowej” (ang. architainment), wykorzystując do tego swoją nowatorską technologię szkła, aby tworzyć budynki prawdziwie ożywione. W końcu na rynku pojawiła się firma, które potrafi budować fasady medialne, które kreują, inspirują i zadziwiają
Orhan Ertughrul, wicperezes G-SMATT Europe
podaje kilku powodów, dla których rok 2018 jest rokiem zmian na rynku fasad
medialnych:
Ludzie mają fundamentalną potrzebę opowiadania historii, dlatego potrzebujemy nowatorskich sposobów, aby im to umożliwić. Żyjemy w świecie pozbawionym ciszy, konkurując ze sobą o możliwość opowiedzenia własnej historii, dlatego musimy się wyróżniać, a budynki muszą odgrywać swoją rolę poprzez interakcję z nami. Wyobraźmy sobie niezliczone możliwości, gdybyśmy mogli wyświetlić naszą historię na budynku albo przekazywać kluczowe informacje dotyczące transportu, jakości powietrza, pogody i czasu.
